se dig om, är du hungrig eller nöjd?



Aldrig mer mellandagsrea.
Jag åkte in till staden för att handlar lite saker som jag kände att jag behövde. Inte hade jag en tanke på att det var rea och vart man än vände sig så gick man in i någon. Sånt är ju bara jobbigt, och kön till elgiganten - jag visste knappt om att det fanns så många människor på gotland.
Jag fick i alla fall tag i det jag behövde + Gossip Girl boxen och en kjol som jag inte kan bestämma mig om jag ska ha kvar eller inte.
Oj vilka problem jag har.

Nu ska jag packa och trixa lite. Tur att jag ska åka iväg en vecka, för jag står inte ut med den här stora texten på bloggen, hjälp?

Se dig om - Lars winnerbäck

Kommentarer
Postat av: Emma

Okejdå, jag skickar en kaka med posten! :D xD

2008-12-26 @ 19:20:51
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: slemo

1. jag hatar okså mellandagsrean..jag får rysningar bara jag hör ordet rea.

2. I guess att vi har ett likaant fotoalbum åhlens 175 riksdaler..frågan är bara har du rosa eller svart framsida?:)

3. tycker du ska slå på å byta blogg en gång till, då till devote.se...mkt bättre där..!

2008-12-28 @ 16:23:50
URL: http://emame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0