I just happend to feel so alone, for today, for all days to come



Kvällen har spenderats med Emma och Isa och Emmas tolvkiloiga katt. Jag skojar inte, som en liten hund är den, eller en hårig bebis kan man också säga.
Nu ligger jag och lyssna på Anna och ska snart sova för i morgon ska jag jobba. Det där med att vara hel-ledig verkar inte vara något som funkar för mig? Jag måste alltid hoppa in för någon.
Men då har jag i alla fall en ursäkt till att inte plugga ekvationer.
Åt helvete med x&y och mitt inte-så-braiga-mattehuvud.

Ps. Idag kom jag förresten på att halva min garderob består av Jacob's Grill tröjor. Kul. Jätte. Och väldigt fashion.


Kommentarer
Postat av: Kalle

haha, katten är så stor o tjock? stackarn!

2009-02-08 @ 16:29:55
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0