nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig



Alltså, vill ni veta en sak som suger totalt? Ana kommer inte tillbaka till Gotland igen.
Det betyder en vår utan henne. En vår utan knäppa underbara Ana.
Vi kommer inte ligga på någon gräsmatta och äta glass, vi kommer inte dansa runt ringmuren till Håkan, vi kommer inte gå och äta svindyr kinamat, jag kommer inte få vänta på dig i evigheter när vi ska någonstans, (haha <3) vi kommer inte bränna ett bord med en engångsgrill, vi kommer inte pröva tusen solglasögon på Åhléns.
Äsch, egentligen vill jag mest säga att jag kommer sakna dig till tusen.

Du är bäst och IDAG FYLLER DU ARTON JÄVLA ÅR SÅ TUSEN GRATTIS KRAMAR TILL DIG. Du är värd allt och jag hoppas du får en underbar artonårsdag på andra sidan jordklotet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sa javla alskade du ar min van!!!

ta hand om dig, sa hor vi av.

du ar sssssaaaaaaaaaknaD!!!

2009-02-06 @ 03:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0