oh, this town kills you when you're young

Fredag den trettonde och nej jag har inte märkt något ännu.
Dagen har vart rätt så bra ändå, hade lektion till 9.20 då jag hade lång håla och den spenderade jag med Josefine. Tillbaka till skolan och en, faktiskt, rolig (!) karaktärslektion.
Nu sitter jag här, med min nya drog pepparmintsté och blir glad av tanken på att jag ska lyssna på live musik ikväll. Och självklart ser jag fram emot Emames tomatsoppa. Det ska bli..spännande. O gott!!

Nej, nu ska jag diska och sånt.
Eller så blir det så att jag sitter på facebook och svara på frågor om mina vänner. Fan. Jag hade stått emot, tills idag. När jag läste hos Emame att det var beroendeframkallande. Jag var tvungen att pröva.. och ja..du kunde väl varit lite tydligare med det där beroendeframkallandet? Jag är fast!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Lyckat att den dagen man är sjuk, så är karaktären kul! :O VAD FAN! -.- surt känns det. ;P

2009-02-13 @ 16:35:28
Postat av: Jenny - [tävling, mode, kärlek och foto]

Hejsan! Imorgon avslutar jag min tävling där man kan vinna ett par örhängen i silver värt 500 kr! Om du inte redan är med så delta du också!

Kram!

2009-02-13 @ 19:49:07
URL: http://bbasic.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag hoppas din kväll var bäst <3

2009-02-14 @ 18:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0