people are lika songs, it's true

Eftersom jag tog någon sorts tablett mot hosta i morse råkade jag tydligen ut för, de dumma påhiitten, biverkningar. I form av intensiva buksmärtor och illamående. Så nu, istället för att vara på jobbet och tjäna pengar, är jag hemma med mina smärtor och snurriga huvud. I hopp om att det går över så småningom så jag åtminstonde kan jobba hela dagen i morgon. Och inte bara sluta hejsvejs vid kvart över ett.

Min lilla grammisgala 2009:

Årets grupper: Kent och Billie the vison and the dancers.
Årets kvinnliga artist: Hello Saferide, Säkert!. Fina Annika helt enkelt.
Årets bästa nya album: För sent för Edelweiss.
Årets nykomling: Markus Krunegård.
Årets bästa artist: Utan tvekan Lars Winnerbäck.
Årets bästa soundtrack: Mamma mia!
Årets bästa konsert: Hehe, trodde jag själv jag skulle kunna välja? Winnerbäck i Örebro och Håkan i Visby.
Årets finaste artist: Emil Jensen. Hans mellannamn måste ju nästan vara Fin.
Årets låt: Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din, Håkan Hellström.


Kommentarer
Postat av: slemo

altså sjukt..jag har också funderat på å skriva en sån..haha..! men dock med lite ändringar om man säger så..

2009-01-10 @ 17:23:52
URL: http://emame.devote.se
Postat av: slemo

chek it out now:)

2009-01-10 @ 18:19:46
URL: http://emame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0