ctrl+alt+del my heart



Mina mungipor har bara pekat neråt idag. Jag har undvikt blickar och personer jag känner.
En dam tappade sitt take-away kaffe i busskuren vi satt i, jag ville ge henne ett sånt där medlidande-leende. Jag kunde inte och stirrade istället bara ner i marken medans doften av kaffe spred sig.
Jag missade bussen och ville mest bara gråta för det är så typsikt, men istället skrattade jag bort det med en gammal vän.
Jag behöver den där solen tror jag.
Fast jag vet inte, jag bara kanske lurar mig själv.
Idag har jag kämpat med att hålla huvudet över ytan.
Då faller regnet, inte jag.

Kommentarer
Postat av: carolina

hoppas du lyckas hålla huvudet någorlunda över ytan. när det gör ont i hjärtat...det är värre än de flesta smärtor.

2009-03-13 @ 19:53:01
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: jos

<3

2009-03-13 @ 21:18:51
Postat av: LOVISA

Jag tror att du, som är så enastående fantastisk, kan hålla huvudet över ytan och le. Du är värd det.



Kram.

2009-03-13 @ 23:33:27
URL: http://tidtid.blogg.se/
Postat av: A.

Det låter så väldigt fint att skratta bort något med en gammal vän. Det är sånt man aldrig kan göra för ofta.



Svar: Åh, tack så väldigt mycket! Det betyder jättemycket för mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0