och hon vet att det är vår och att varje slant hon inte slängt har varit en onödig besparing

Idag är jag helt och fullt ledig. Inget jobb, skola eller barnvaktande att tänka på.
Så idag har jag inte gjort någonting. Eller jag har fotat, sett en film, lagat mat.. Sen vid halv tre tänkte jag att det var dags att vakna och borstade tänderna och gick en promenad. Sen hamnade jag här igen.

Någon som har ett boktips? Jag har alltid varit en såndär läslus (haha) men det har börjat svalnat lite. Vilket jag tror beror på brist på böcker. Så anyone, skriv en bok värd att läsa.
Har ni inte lust med det kan ni ju lyssna på Lars Winnerbäck - Nånting större. Om ni vill.


Kommentarer
Postat av: slemo

jo men jag måste nog ha en hel hög med boktips..jag återkommer..!

2009-03-05 @ 08:45:22
URL: http://emame.devote.se
Postat av: Alexandra

Pojken som kallades det! - Pojken som inte fanns & jag väljer livet.

2009-03-05 @ 20:42:14
Postat av: Kalle

boktips kan jag inte, har aldrig läst en bok.

men film om böcker.. vem är forrester? är så galet fin! se den! sean connery!

2009-03-05 @ 22:54:35
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0