det gick så sakta, tog sån tid, varje vecka var ett år



Aj äm so ängry rajt now.


Fattar ni?
Jag skulle precis cykla till jobbet och så var det TOTAL MEGA PUNKA på mitt bakhjul. Jag cyklade på den senast igårkväll jue. Det är säkert någon som hatar mig som varit och vandaliserat den i natt. Jag ska göra en lista med misstänka tror jag..
Nu ska jag lyssna på bra musik (för det är de jag skulle gjort om jag cyklade right now) och hoppas på att Isa kanske kan svara så jag kan komma till jobbet på annat sätt. Annars har vi problems.

Kommentarer
Postat av: A.

Nej, så drygt!



Svar: Jag vet faktiskt inte om det känns rätt. Men det känns inte fel. Det känns mest skrämmande. Känner mig nog svagare än någonsin, men det kanske är så det är. Först svag, sen stark. Jag vet inte. Men tack och kram.

Postat av: Jakob

Inte bara jag som får punktering!

2009-04-25 @ 21:28:20
URL: http://mypageinspace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0