och det har inte samma charm att raggla hem klockan fem, det är inte lika inspirerat nu som nittonhundranittofem (om du minns)

Alltså jag är typ lifesavern nummer ett, kolla bara:

I somras kom det en snubbe på jobbet och bara babbla på assnabbt om att han hade diabetes och var vungen att ha en cola NU och att han betala senare. Och som den hero jag är sprang jag ju såklart (tänk er fladdrande hår i slow motion) och hämtade den där colan. Jag hann ju fram att ge den precis innan han skulle ramla ihop till en hög på marken.

Sen, i somras, kom det in en mamma vars unge hade blivit geting stucken och sa att hon var tvungen att ha en lökbit hon kunde lägga på bettet. Så jag kastade lite lök till henne och tack vare mig lever nog den ungen än dag.

Och så idag, räddade jag livet på en humla! Den skulle inte klarat sig utan mig. Jag fick lite hjälp av en tant som undrade vad (men dah, det syntes ju att jag kämpade för humlans liv) jag höll på med och av emma. Men jag tar åt mig äran ändå.

Sammanfattning: Jag borde få pris eller något.

Kommentarer
Postat av: emmaslemma

du är en hjälte!btw, har du hört lill skiten från idols singel??han sjunger om emma...bah!

2009-04-11 @ 21:18:45
URL: http://emame.devote.se
Postat av: brooke

move on!

2009-04-11 @ 22:50:55
URL: http://baros.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0