det är ett uttryck för känslor och det är FÖRBJUDET

Jag kan sitta i flera timmar och tänka på hur man borde vara, borde göra och hur man borde må. Jag kan träna på mitt leende för att ni ska bli nöjda, för att ni ska tro att det där leende säger mer än vad det egentligen säger. Hur stor mening har ett leende?
Det är just det där men att allt flyter på, dagarna smälter ihop till en grå massa, som får mitt leende att tyna bort mer och mer. Som får mig att krympa.
Finns det något som är gråare än den här vardagen? Samma dörrar, samma buss, samma gator, samma människor. Alltid.
Jag vill bara att någon ska färga himlen för mig.
För oss.
För oss som tror att den finns något mer tilltalande, något mer.


Kommentarer
Postat av: Matilda

oh jag tror det finns något mer. Vi kan färga himlen tillsammans.

2009-02-22 @ 20:42:40
URL: http://matildaerking.devote.se
Postat av: Josefine

Så fint skrivet.

Love

2009-02-22 @ 20:57:38
Postat av: slemame

vi färgar himlen cerise (exakt i samma nyans som min jackafärg)sen gör vi mörkröda och lysröda hjärtan och kleinblå moln..

2009-02-23 @ 18:44:13
URL: http://emame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0