(och jag som aldrig gillat nostalgi)


En vecka för några somrar sen fick vi en crush på Jimmy Jansson och åkte för att se honom på Kneippbyn, våra hjärtan slog nog lite extra den kvällen. Men aj, det svalnade två dagar efter.


För många år sedan på halloween innan jag och Ida skulle åka på halloweenfest (kalas? haha) såg jag såhär glad och mörk ut.


Ida och jag på någon utflykt. Jag undrar vilket år.. Äsch, snygga kläder hade jag ju i alla fall. Ha-ha.


Jag har haft stort intresse för kaninhoppning och kaniner överhuvudtaget i mina år. Det finns dock noll kvar av det nu, men här tävlade jag i alla fall. Med min nästbästa hoppkanin vid namn Tuff.


En natt rymde en av mina honkaniner, några veckor senare fanns det massa rabbis-bebisar i buren. Då menar jag massa. Hon hade tydligen kul när hon var på rymmen.


Åh, systeryster sommaren 03 någon gång. Jag hade precis lärt mig hur man gör kransar minns jag. Sockersöt var hon ju i alla fall.


Hahahahahaha. Syster och jag hösten 02. Jag hade köpt min tröja på Hemse Marknad. Jag minns att jag tyckte den var ursnygg. Jag vet inte om jag tycker samma sak nu..Haha.

Kommentarer
Postat av: slemame

men e du säker på att du va "utklädd" på bilden med häxhatten..va inte de nder din emoperiod;) hahahahaha!

2009-02-03 @ 13:34:17
URL: http://emame.devote.se
Postat av: helen

HAHAHAHHAA jag garvar ihjäl mig!!!

2009-02-03 @ 17:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0