känn ingen sorg för mig göteborg

Jag har fastnat på Göteborg.
Det är dit jag vill åka i sommar.
Det är där jag vill bo efter jag gått ut skolan.
Det är där jag vill starta ett café om jag misslyckas totalt inom det jag egentligen vill bli.
Det är dit jag vill just nu, och jag har ingen aning om varför.
Jag har endast varit där en gång, och jag kan inte minnas det för jag var så liten.
Jag har fastnat  på tron att det är en liten, mysig och kärvänlig stad.
Det är som jag tror att alla mina drömmar ska gå i uppfyllelse bara jag åker till Göteborg.

(Bara för det måste jag kolla upp fotolinjer där, och drömma mig bort för ett tag.)

Kommentarer
Postat av: slemma

hm..gbg..nja..tycker den staden e lite överskattad va..man hittar ju ingenstans..fast dom har ju sveriges vackraste pojkar så..:)

2009-01-19 @ 16:32:15
URL: http://emame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0