and I don't want the world to see me, cause I don't think that they'd understand



Idag är det lite sol ute. Eller det var i alla fall.
Jag ska nog ut och plumsa i snön med lite Lars i öronen.
Först ska jag beställa fina skivor, det trillade in några tusen på mitt konto idag så de firar jag med fin musik.

Om en vecka är det april.
Ångesten växer som en klump i magen.
Tider står ju bara still.
Just nu känns det som det är de den har gjort i arton år.
Men den står aldrig still.
Så ångesten växer.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Liite av Lars låtar är aldrig fel när man ska ut! :D

2009-03-25 @ 21:29:46
Postat av: slemame

snart är de dax för feliciaparta i stargate!!! jippijey!!

2009-03-26 @ 10:37:25
URL: http://emame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0