du är gåtan som jag aldrig löser klart

Dagens roligaste: Antingen jag och mitt tunnbrödsrullemisstag eller My och glassgubbens fina kärlek.
Dagens sorligaste: Att vi lyssnade på My's brända skivor och då kom Basshunter. Jag ska ta med en winnerbäck skiva och visa henne the good side of music! Hon gick med på det, fast hon sa att det var the bad side of music, hm..
Dagens wow: Jesper har fått körtkort!

Idag hade vi en tjej på jobbet som ska jobba hos oss  i sommar, då kom jag på hur mycket jag kommer sakna Lina, Sofie och Mysantysan där i sommar. :( :( :( :( :( :( (kolla smileysar, jag som aldrig gör såna!)

Kommentarer
Postat av: brooke

åhh vad gull! :) Vem var hon?

2009-04-23 @ 09:15:50
URL: http://baros.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0