I feel like I wouldn't like me if I met me, I feel like you wouldn't like me if you met me



Alltså, Albin har blivit så himla stor. Och klippt sig har han också. Nu ser man att det är en pojke, eller tror du fortfarande att det är min lillasyster, Emame? Äsch, söt är lillen ju i alla fall. Och idag tog physaliskorgen jag bad pappa köpa till mig slut i ett nafs. Who's guilty? Inte så svårt att gissa när den filuren är i huset.

Nu ska jag ut och spana efter stjärnfall. Fast jag tror himlen är ganska becksvart. Så jag får nog klara mig utan stjärnfall.
Imorgon; Jobb och I taket lyser stjärnorna.



Kommentarer
Postat av: ina

skall du se filmen, i taket lyser stjärnorna? bör jag se den?

2009-02-23 @ 22:34:03
Postat av: Jakob

Haha, han ar sa SOT!!!

Vad exakt for objektiv ville du ha, har du rad?

jag funderar pa en ny kamera for mig istallet for objhektiv, 40D eller 50D. Far se vad det kostar!

2009-02-24 @ 09:24:46
Postat av: slemame

jag förstår verkligen inte va du menar..heter din lillasyster albin? är inte d ett killnamn?!





och, jag ska se i taket lyser stjärnorna i morgon kväll..hoppas den är lika bra som boken..för den är typ bäst...!

2009-02-24 @ 18:39:18
URL: http://emame.devote.se
Postat av: Kalle

ja har nog aldrig i hela mitt liv sett ett stjänfall. undrar om det kan betyda nåt?

2009-02-24 @ 23:33:04
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0