kom och slå sönder min värld



Gotland är täckt av något vitt som liknar bomull igen. Stora läskiga traktorer skottar bort allting så det går inte alls bra när jag ska dra Albin i pulka till biblioteket. Dumma traktor gubbar sa vi då.
Annars då? Jag funderar på att hoppa av skolan och bli Albins privata dagmamma. He-he. Kanske ligger lite lögn bakom dom där orden, men bara kanske.
-
I skolan har vi börjat med något tobaksprojekt som vi ska redosvisa för sjätteklassare. Känns bra, kanske vi kan hindra minst två kids från att hamna i stå-utanför-donken-i-stora-jackor-och-bara-ben-eller-mjukisbyxor-och-översprejade-hår-och-tio-liter-brunkräm-och-röka-cigg-efter-cigg-stadiet. Då skulle det faktiskt kännas som jag gjort något bra för samhället.
Mer än att hjälpa en läskig random snubbe med sin krycka som jag gjorde idag.


Kommentarer
Postat av: Jakob

Oj, kan han saga det?? Du far vall inte lara honom sadant, da byter han vall snart ut Pappa mot dum traktorgubbe?? han gillar ju traktorgubbar!

Igarkvall tror jag att jag hade en bra fotokvall, hoppas det, far se nar jag kommer hem!

2009-02-13 @ 09:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0