svensk sommar tinar frusna själar och stackars satar som du och jag som tänker att nu är det äntligen våran tur



Kortelikort skoldag idag. Som alla andra dagar.
Jag har varit vid clas ohlson och raggat nytt lås, eftersom jag och helle var tvugna att be vaktmästaren knipsa upp mitt häromdagen. Allt var helles fel. Eller okej, jag tror det var mitt fel? Fasen. Men jag hittade inget lås. Eller jo det såklart, men jag vill ha med kombination och det fanns bara till resväskor. Blä, så, än en gång helle, du får nog dela skåp med mig ett tag till. Men det är väl det twins gör? ;)
Nu ska jag se One Tree Hill, låta tiden gå några timmar sen blire att hänga med Isa. HUGGIES.



Kommentarer
Postat av: Helen

De va typ bådas fel! Jag ska försöka orka med dig o dela skåp, vi är ju trots allt tvillingar ;) mohaha

2009-02-19 @ 13:25:13
Postat av: slemame

såhär ligger de till ettor. de e coolt att be vaktmästaren knipsa upp ens lås..de va därför jag låste in mina nycklar i skåpet ca jämt i våras......bara därför..

2009-02-19 @ 17:00:30
URL: http://emame.devote.se
Postat av: felicia

slemame: klart det är coolt..allt JAG gör är coolt.

2009-02-19 @ 23:00:16
URL: http://summerrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0