ge mig något som tar mig någonstans

Lars Winnerbäck

Markus Krunegård

Anna Ternheim

Regina Spector

Finns det någon anledning till att inte vilja åka till Hultsfred?
Plus att Lasse har någon akustisk spelning, och det är typ to die for.
Plus att det lär komma till ett x antal till artister som är sevärda.

Jag har ätit ett tonvis liter soppa, känns det som i alla fall ,och ligger nu under täcket och har det inte så illa.
Det är inte så dumt att vara 91:a och gå i en klass med 92:or ändå. Eller hur, Helen? (förlåt)
Men nu ska jag försöka gå ifrån den här värmen och ut i kylan för att träffa Isa.


-


Kommentarer
Postat av: slemma

åå..jag e också sugen på festival..va heter helens blogg??

2009-01-08 @ 17:21:51
URL: http://emame.devote.se
Postat av: LOVISA

tack fina du, dethär med hultsfred är absolut lockande, jag går runt och velar fram och tillbaka. lasse, krune. åh. så bra.



kram

2009-01-08 @ 22:15:13
URL: http://tidtid.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det finns ingen annledning att INTE åka! OMG, i want so baaad!

2009-01-16 @ 11:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0