och jag insåg dagen därpå att jag hade gjort fel när jag gav dig en gloria


På bilden ser ni min och Josefines kycklingpaj vi gjorde igår..Den blev faktiskt god.

Värdelös dag i skolan. Det enda jag gladde mig åt var att jag klarade av att lösa tre hela ekvationer utan att be om hjälp. Hallelujah moment.
Tack och lov slöt jag tidigt och tog bussen till landet, för ikväll ska vi äta kroppkakor och det kan man ju inte missa. Mamma sa i bilen att det är ganska säkert nu att vi ska skaffa hund, hur fint är inte det liksom?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice blogg. Larsa citat lite här och var :D

2009-01-29 @ 15:21:44
Postat av: Jakob

Ska vi!? Va kul, vad är det som gäller då, vad för någon? kram

2009-01-31 @ 09:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0