I tried too stay awake and remember my name

Ungefär såhär känner jag just nu: Jag är trött trött trött men vill inte sova för då vaknar jag snart av klockan halv sex och måste stiga upp och gör allt man ska göra för att sedan befinna mig i bilen tjugo över sex.
Sedan på en buss sen hamnar jag i skolan och dit vill jag inte inte inte.
Jag vet att man väljer gymnasiet själv men åh det finns inget positivt med skolan eller barn och fritid.
Inget positivt med det där dumma teater projektet vi håller på med.
Jag har helt enkelt kommit på att jag plus gymnasiet lika med inte sant.
Om varken media eller B&F passar mig, då kan det inte finnas något program som passar mig.
Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0