du slira på din gamla cykel och sa att jag såg ut som jag behövde räddas

Jag skulle kunna skriva massa onödig fakta som typ:
att det är inte alls långt till sommarlov
att typ hälften av mina vänner på facebook är fans av "jägermeister" (so asuuuuum!)
att jag är trött på att drömma drömmar där människor jag tycker om dör?!
att www.zodiaken.net borde ligga under allas favoritsidor
att keith är en fantastisk film
att lasse lindh är ett geni
att jag vill ha alla harry potter filmer
att lärare är sämst på att svara på mail

eller skulle jag kunna hålla käften.

Kommentarer
Postat av: Matilda

ja jag säger då det, du fortsätter rabbla kloka ord du

2009-05-13 @ 19:16:10
URL: http://matildaerking.devote.se
Postat av: helle

Jag tkr du kan säga det live till mig ist! bli frisk någon gång!!! :(

2009-05-13 @ 21:45:12
Postat av: Matilda

oh jes jour cuuuul!

2009-05-13 @ 22:39:32
URL: http://matildaerking.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0